Меню
Меню

Често задавани въпроси

  • КОЙ Е ПОДХОДЯЩИЯ РАЗМЕР ЗА ДЕТЕТО МИ?

    Всички атикули притежават изображение с точните размери на артикула измерен в см, намиращ се при изображенията на продукта. Ако все пак не успеете да се ориентирайте, се свържете с на моб.тел. 0886 876 046 или на имейл:office@dimini.bg

     

  • Какви опции имам преди да заплатя продуктите си?

    Може да се възползвате от опцията "Отвори преди да заплатиш!".

  • Мога ли да тествам продукта преди да платя?

    Опцията "Тествай преди да платиш" не е валидна.

  • Какво ще стане, ако моите артикули не са налични?

    Моля, върнете се на нашия сайт след няколко дни. Редовно попълваме категориите си. 

  • Кога поръчката ми ще започне да се обработва?

    Повечето поръчки започват да се обработват веднага след като кликнете върху "Завърши поръчката". След като потвърдим начина Ви на плащане и адреса за доставка, ще получите имейл, че поръчката ви пътува към вас.

  • Защо не мога да добавя продукт към пазарската кошница?

    Ако не можете да добавите продукт към пазарската си кошница, за съжаление това означава, че продуктът, който сте избрали, понастоящем не е наличен.

  • Как да върна поръчка си?

    Не забравяйте да върнете артикулите до 14 дни след покупката. Трябва да върнете стоката в оригиналната ѝ опаковка. 

  • Как и по какъв начин ще получа възстановяване на сумата, която съм заплатил/а?

    Възстановяването на сумата ще се извърши в 14 дневен срок от датата, на която ние получим върнатата стока. Сумата ще бъде възстановена, чрез банков превод след предоставяне на IBAN, PIC и титуляр на сметката.

  • За чия сметка е връщането на артикул?

    Връщането на продукта е за сметка на клиента, освен в случаите, в които Ди-мини Трейд ЕООД е допуснал грешка при изпращането на поръчката.

Сравнение на продукти